fbpx

Fața online a piețelor timișorene

Anitta Pelin
Anitta Pelin
PIATA-DOINA-PUNGA-DE-HARTIE-1024x683

„O semi-campanie de promovare a piețelor din Timișoara”. Așa își numește Andreea Anton (Andrela) proiectul. Blogger, graphic designer și om creativ, atribute pe care le vei găsi ușor pe blogul ei, dar care și reies din postările pe care le face, Andrela este cu adevărat un om de comunicare.

Întreaga idee de a oferi un „brand” piețelor timișorene a pornit din dorința de a-și exersa abilitățile de grafică. „Vreau să mă dezvolt mai mult pe partea asta, să fac cunoscut lumii faptul că știu să fac acest lucru, că poate pot ajuta pe cineva”, mi-a spus Andreea. 

S-a întrebat ce ar putea face, cum poate ajuta, nu doar să facă anumite exerciții imaginare. Așa că într-o seară, s-a gândit la branduri sau afaceri din Timișoara care ar necesita grafică și i-au venit în minte piețele. „Ținând cont că în această perioadă toată lumea ne încurajează să folosim produsele locale, să susținem brandurile românești, m-am gândit că nimeni nu aduce în discuție piețele. Așa că am decis să o fac eu, printr-o încercare de a «brandui» piețele și de le a aduce cumva în atenția tinerilor.”

Andreea crede că de obicei piețele sunt asociate cu persoanele mai în vârstă și că tinerii sunt interesați și atrași de branduri, doar pentru reputația pe care o au. S-a gândit că, poate, dacă și piețele ar avea un brand, ar fi mai atractive pentru persoanele mai tinere. 

Și așa a început. Transformând proiectul de design grafic într-unul de branding. Fiecare început de săptămână aduce un articol nou despre o altă piață și conține informații despre partea grafică pe care Andreea o face, dar și o mică poveste, reală sau imaginară, despre cum vede ea piața respectivă. 

În această săptămână a vorbit despre Piața Doina, căreia i-a atribuit o poveste: „Doina, această femeie simplă, de la țară, a venit la oraș să-și vândă zarzavaturile din grădină pentru a pune niște leuți la ciorap. Pentru ce? Păi Doina, are un ficior pe care vrea să-l trimită la facultate să se facă agronom, ca după aceea să se poată întoarce în satul natal să-i ajute pe ceilalți consăteni.” 

De asemenea, a scris în articol despre cum a realizat logo-ul, de la desen până la culori și scrisul de mână, dar și cum se poate folosi imaginea în piețe. Dacă vreți să citiți mai multe despre Piața Doina în viziunea Andreei, o puteți face aici. Tot din articol puteți să vă descărcați și un sticker pe care îl puteți folosi pe poze, alături de hashtag-ul #PiațăDeTimișoara, în semn de susținere a acestui proiect.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Social Media

Fi la curent cu ultimele noutati

Un pic de Bine in fiecare saptamana

Fara spam, doar ultimele noutati InBine

S-ar putea sa iti mai placa si

Bucuria copilăriei

1 iunie este ziua în care celebrăm întoarcerea la inocenţă și aruncăm un ochii peste  pozele din care zâmbesc copii fericiți. Oricâți ani ai avea,

Fața online a piețelor timișorene

„O semi-campanie de promovare a piețelor din Timișoara”. Așa își numește Andreea Anton (Andrela) proiectul. Blogger, graphic designer și om creativ, atribute pe care le

Sustainalytics Logo
Logo Kaufland

Ne bucuram ca vrei sa te implici

Cum crezi că ar arăta lumea din jurul tău dacă fiecare dintre noi ar face zilnic câte o faptă bună? Cum s-ar simți fiecare dintre noi dacă ar contribui la schimbarea în bine a unui alt destin?
Nu știm răspunsul pentru toată lumea, dar pentru noi e deja clar că ne simțim bine! Și pentru că ne place să împărțim…bunătatea, poveștile și dulciurile, căutăm colegi de echipă!